نوشته شده توسط : محمد رضا شفیعی
با قلعه نویی هم 7 سال است که کار می کنم و هیچوقت با او مشکل نداشتم. اگر هم مصاحبه ای در مقطعی انجام دادم منظورم به او نبوده و روی حرفم با شخص دیگری بوده است ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
  قاضی:حقم بود به تیم‌ ملی دعوت شوم تا به قلعه‌نویی هدیه بدهم!
قاضی:حقم بود به تیم‌ ملی دعوت شوم تا به قلعه‌نویی هدیه بدهم!
اتفاقاً او به من گفت تو از فورواردهای خوب ایران هستی که من نظر مثبت روی تو دارم و می‌دانم که زحمت کشیدی و مطمئن هستم بعد از مصدومیت به شرایط ایده‌آل برمی‌گردی ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
  پورحیدری:قرار بود وزارت هفته گذشته اعضای هیأت مدیره را معرفی کند
پورحیدری:قرار بود وزارت هفته گذشته اعضای هیأت مدیره را معرفی کند
من طی هفته گذشته نه جلسه ای داشتم و نه صحبتی با مسئولان وزارت ورزش انجام دادم، انصافا خبری از این بابت ندارم و خودم هم خبر ندارم که هستم یا نیستم ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
  کی‌روش:  اگر سرمربی ماندم از رحمتی استفاده خواهم کرد
کی‌روش: اگر سرمربی ماندم از رحمتی استفاده خواهم کرد
به خود او هم گفتم به هر دلیلی به عنوان سرمربی بمانم، هیچ شکی نخواهم داشت که از او استفاده می‌کنم؛ البته اگر بمانم ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
  صادقی: در جام جهانی غیرت حرف اول را می‌زند
صادقی: در جام جهانی غیرت حرف اول را می‌زند
در فوتبال ایران رسانه‌ها نقش زیادی را دارند. وجود اصحاب رسانه باعث پیشرفت می‌شود و در کنار رسانه‌ها مردم هم نقش فراوانی دارند ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
  نوازی: نتیجه گرفتن در جام‌ جهانی دور از دسترس نیست
نوازی: نتیجه گرفتن در جام‌ جهانی دور از دسترس نیست
با توجه به روش بازی تیم ملی، همه دیدارها برای ما سخت است اما باید به این قضیه توجه داشت که شاید کمتر کسی فکر می‌کرد تیم ملی بتواند با مشکلاتی که ما در آسیا داشتیم ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
  خادم: در اینکه کمپ برای استقلال است هیچ شکی نیست
خادم: در اینکه کمپ برای استقلال است هیچ شکی نیست
در این که کمپ برای استقلال است هیچ شکی نیست درمورد اینکه چه سازوکاری بشود انجام داد صحبت می‌کنیم ما نمی‌خواهیم خودزنی کنیم و منطقی نیست ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
  دکترنوروزی: رحمتی عمل نکرده، نیازی هم به جراحی ندارد
دکترنوروزی: رحمتی عمل نکرده، نیازی هم به جراحی ندارد
معاون پزشکی باشگاه استقلال تاکید کرد که مهدی رحمتی نیازی به عمل جراحی ندارد ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
  استقلال بهترین تیم ایران و بایرن مونیخ بهترین تیم دنیا در ماه آوریل سال ۲۰۱۴
استقلال بهترین تیم ایران و بایرن مونیخ بهترین تیم دنیا در ماه آوریل سال ۲۰۱۴
فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال اعلام کرد: تیم‌های استقلال تهران و بایرن مونیخ به ترتیب به عنوان بهترین تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران و جهان در ماه آوریل سال جاری معرفی شدند ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
  خطیب: کمپ حجازی برای استقلال است/به پرسپولیس هم چنین زمینی داده بودیم
خطیب: کمپ حجازی برای استقلال است/به پرسپولیس هم چنین زمینی داده بودیم
استقلالی‌ها از زمینشان استفاده کردند و ساخت و ساز روی آن انجام دادند و شک و تردیدی وجود ندارد که این زمین متعلق به باشگاه استقلال است ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
 صفحه ۱ از ۵   ۲   ۳   ۴   ۵   بعدی » 

بازار مبل ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران می باشد.




:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: